1. Sagatavojas aprūpes procesa veikšanai.
2. Sniedz klientam empātisku, ētisku un psihoemocionālu atbalstu.
3. Dokumentē klienta aprūpes gaitu un veselības stāvokļa izmaiņas.
4. Novēro klienta veselības stāvokli.
5. Atbalsta klientu aktivitātēs, atpūtā un hobijos.
6. Veicina klienta atbildību par līdzdarbību garīgajā, fiziskajā un sociālajā pašaprūpē.
7. Ievēro klienta tiesības un drošību aprūpes laikā.
8. Sadarbojas ar aprūpes procesā iesaistītajām pusēm.
9. Informē klientu par aprūpes procesā iesaistīto speciālistu un citu pakalpojumu sniedzēju mērķiem un uzdevumiem.
10. Informē klienta aprūpē iesaistītos piederīgos.
11. Konstatē veselības stāvokļa izmaiņas.
12. Sniedz pirmo palīdzību atbilstīgi kompetencei.
13. Ievēro darba drošības un vides aizsardzības prasības.
14. Ievēro darba tiesisko attiecību normas.
15. Ievēro sociālās un pilsoniskās atbildības principus.
16. Plāno darba uzdevuma izpildi.
17. Ievēro profesionālās ētikas normas un pozitīvas komunikācijas principus.
18. Pilnveido savu profesionālo kvalifikāciju.
1. Drošas darba vietas un darba vides nodrošināšana.
2. Atbalsta sniegšana klientam aprūpes laikā.
3. Klienta dzīves kvalitātes nodrošināšana.
4. Klienta aprūpes process un pašaprūpe.
5. Higiēnas procedūru nodrošināšana.
6. Klienta vispārējā veselības stāvokļa un vitālo rādītāju novērtēšana.
7. Klienta pamatvajadzību nodrošināšana.
8. Mājturības pamati.
9. Klienta ar funkcionāliem traucējumiem aprūpe.
10. Sociālās aprūpes nodrošināšana.
11. Infekcioza klienta aprūpe.
12. Paliatīvā aprūpe.
13. Pirmā palīdzība.
14. Aprūpētāja prakse.
15. Alternatīvie komunikācijas veidi.
16. Digitālās prasmes aprūpētāja darbā.
Izglītības iestādes rīcībā ir atbilstoša materiāli tehniskā bāze, kas nepieciešama izglītības programmas īstenošanai.
-
darba dienas vakari
-
brīvdienas
-
darba dienās, darba laikā
-
jaukts