• izmantot pozitīvas saskarsmes veidošanas principus un veidot aprūpējamam psiholoģiski komfortablu vidi;
• novērtēt klienta pamatvajadzības, funkcionālās spējas un pašaprūpes spējas;
• atbilstoši klienta vēlmēm un vajadzībām noteikt sociālās aprūpes pakalpojumu kompleksa vai atsevišķu pakalpojumu nepieciešamību;
• izstrādāt sociālās aprūpes plānus un grafikus;
• veikt pamatvajadzību nodrošināšanu atbilstoši klienta individuālajam aprūpes plānam, attīstības līmenim un vecumam un sociālā darba speciālistu norādījumiem;
• veikt higiēnas procedūru nodrošināšanu atbilstoši klienta attīstības līmenim un vecumam;
• veikt individuālo vajadzību nodrošināšanu atbilstoši klienta attīstības līmenim un vecumam;
• veikt ikdienas darbus mājas apstākļos un ārpus klienta mājokļa;
• uzturēt klienta saistību ar apkārtējo vidi;
• veikt klienta dzīves kvalitātes uzturēšanu, veicināt klienta dzīves aktivitātes; atbalstīt klientu aktivitātēs, atpūtās un hobijos;
• novērtē klienta apmierinātību ar sociālās aprūpes pakalpojumiem;
• drošas vides veidošana/nodrošināšana pakalpojuma sniegšanas laikā;
• starppersonu un starpprofesionālās sadarbības veidošana klienta interesēs;
• veikt pirmo palīdzību 1.līmenī klientam viņa dzīvībai kritiskās situācijās;
• ievērot darba drošības, darba aizsardzības un higiēnas noteikumus;
• pielietot jaunas tehnoloģijas sociālajā aprūpē;
• ieverot sociālas aprūpes ētiskos un juridiskos aspektus;
• veikt klienta pārvietošanu, pielietojot tehniskos palīglīdzekļus, ievērojot ergonomikas pamatprincipus.
- Aprūpes process, profesionālā ētika
- Sociālpsiholoģija un saskarsmes pamati
- Sanitārija un higiēnas pamati
- Pirmā palīdzība
- Veselības aprūpe mājās
- Dokumentu pārvaldība
- Ergonomikas pamati
- Sabiedrība un cilvēka drošība
Datortehnikas komplekts ar interneta pieslēgumu (pēc nepieciešamības)
-
darba dienas vakari
-
brīvdienas
-
jaukts
- Irina Buzina | 29812420 | lmc@lmc.lv