Pamatzināšanas par uzņēmējdarbību vai komercdarbību.
Zināšanas: Zina e-biznesa pamatus un orientējas stratēģiju izveidē digitālā vidē. Apkop, analizē, sistemātiski izpēta un diskutē par efektīvu e-biznesa stratēģiju ieviešanu, pielietojumu un biežāk pieļaujamām kļūdām dažādās nozarēs. Nosaka nepieciešamo mērķēšanas sistēmas izveides un pielāgošanas metodi stratēģisko procesu monitoringā un veiktspējas veicināšanā. Apzinās un pārvalda iespējas - kā pārvarēt saistītos izaicinājumus vairākās dimensijās, kuras caurvij tehnoloģiju un digitālo rīku izmantošana - ar īpašu uzsvaru uz biznesa pārvaldību.
Prasmes: Lieto OKR un KPI mērķēšanas sistēmas digitālos rīkus alternatīvu un e-biznesa stratēģijas izstrādes posmu izstrādē. Orientējas tirgus vērtības noteikšanas, industrijas aktualitātes, peļņas un ienākumu ietekmes procesos, kas saistītas ar digitālās vides tendencēm un saistītajiem izaicinājumiem. Izpēta un novērtē informāciju, kuru analizē, lai modelētu konkurētspējīgu stratēģiju, kas iet paralēli ar digitālās transformācijas procesiem uzņēmumā. Spēj pielietot vairākus digitālos rīkus uzņēmuma komunikācijas, ERP, CRM un citu platformu pārvaldībā, lai nodrošinātu informācijas sinhronizēšanu, drošu piekļuvi, procesu automatizāciju un efektivitāti esošā darbaspēka izmantošanā.
Kompetences: Datu, informācijas un digitālā satura izvērtēšana. Informācijas apstrāde. Problēmu risināšana. Datu, informācijas un digitālā satura pārvaldība. Digitālo rīku pārvaldība. Tīkla etiķete (netiķete). Digitālā satura veidošana. Stratēģiskā domāšana.
1. Pamata definīcijas par e-biznesu, e-komerciju, digitālo transformāciju un stratēģiju;
2. Mērķu izveide un definēšana e-biznesā izmantojot digitālos rīkus;
3. Digitālo rīku pārvaldība izstrādājot stratēģiskās alternatīvas;
4. E-biznesa stratēģijas ieviešanas posmi un digitālo rīku izmantošana procesa monitoringa sistēmas izveidē (OKR, KPI);
5. Satura stratēģija un lietotāju pieredze;
6. E-komercijas un e-biznesa procesu plānošana;
7. E-biznesa stratēģijas definēšana;
8. .E-biznesa praktiskais pielietojums, procesi un sasaiste ar uzņēmumam stratēģiju;
9. .E-biznesa stratēģiju ieviešana;
10. Personāls, organizācija un e-bizness;
11. Operatīvā un taktiskā līmeņa stratēģijas (mārketings, finanses, ražotne u.c.);
12. Sociāli, kultūras un globālo izaicinājumu aspekti;
13. Gadījuma izpētes un problēmu risinājumi analizējot e-biznesa stratēģijas MVU segmenta uzņēmumos dažādās industrijās.
Personai patstāvīgo darbu pildīšanai, ir jābūt pieejamam datoram vai viedierīcei ar interneta pieslēgumu.
-
darba dienas vakari
-
brīvdienas
-
jaukts
- Lolita Ancāne | 28617014 | macibaspieaugusajiem@ba.lv
- Aija Lukstiņa | +371 26404261 | macibaspieaugusajiem@ba.lv
- Lāsma Čudare | +371 2000 8663 | macibaspieaugusajiem@ba.lv