Izglītības procesā dot iespējas iegūt zināšanas un apgūt prasmes:
- par mārketinga pamatprincipiem, to nozīmi un likumsakarībām elektroniskā vidē. Izprast digitālā un sociālo tīklu mārketinga izmantošanas iespējas zīmola attīstībai un pārdošanas veicināšanai;
- apgūt zināšanas un praktiski izveidot sava uzņēmuma/pakalpojuma/produkta pozicionējumu, veikt konkurentu izpēti, izveidot klientu profilu. Izveidot SVID analīzi Microsoft programmās;
- apgūt zināšanas un praktiski ieveidot satura un digitālā mārketinga stratēģiju, izvirzīt mērķus, sastādīt plānu mērķu sasniegšanai. Izveidot digitālā mārketinga kampaņu, izprast analītikas iespējas;
- apgūt zināšanas par Fizisko personu datu apstrādes likuma un Autortiesību likumu prasībām attiecībā uz elektroniskā mārketinga produktiem. Praktiski novērtēt apstākļus, kuros šie likumi jāievēro un attiecīgi, kādas darbības jāveic;
- apgūt kampaņu veidošanas praktiskās zināšanas, izveidojot tekstus, attēlus un video savam digitālajam un sociālo tīklu mārketingam.
Ievads praktiskajā mārketingā, digitālais un sociālo tīklu mārketings.
Digitālais uzņēmuma/produkta/ pakalpojuma pozicionējums mūsdienu praksē.
Digitālā mārketinga stratēģija un tās realizēšana uzņēmumu praksē, pielietojot Microsoft PowerPoint.
Digitālā satura veidošana mārketingā.
Likumdošanas un ētikas normas praksē.
Dators ar interneta pieslēgumu, audio un video funkcijām.
-
jaukts
- Igors Mihejevs | 29477513 | info@amipro.lv
- Valentīna Smiļģe | 29117735 | info@amipro.lv