vai Zoom programmās.
Ir vēlamas mārketinga pamatu zināšanas.
Zināšanas:
1. iegūst izpratni par digitālā mārketinga kompleksa elementiem un kanāliem;
2. iegūst izpratni par uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas izvēles principiem;
3. iegūst izpratni par uzņēmuma mārketinga komunikācijas īstenošanas principiem digitālajā vidē;
4. izprot tīmekļa vietņu veidošanas mārketinga principus;
5. izprot patērētāju uzvedības īpatnības digitālajā vidē;
Prasmes:
6. iegūst digitālo tehnoloģiju - sociālo tīklu mārketinga un Google Ads izmantošanas prasmes,
7. iegūst digitālā satura veidošanas prasmes uzņēmuma/organizācijas kopējo mērķu sasniegšanai;
8. iegūst prasmes uzņēmuma/organizācijas digitālā mārketinga aktivitāšu novērtēšanai;
9. iegūst prasmes pārvaldīt digitālā mārketinga profesionālo terminoloģiju;
Kompetences:
10. veido un novērtē digitālā mārketinga saturu;
11. izvēlas digitālās tehnoloģijas uzņēmuma/organizācijas mārketinga darbības plānošanas un īstenošanas procesā;
12. identificē uzņēmuma/organizācijas digitālā mārketinga problēmas un izstrādā to risinājumus.
1. Digitālā mārketinga būtība. Digitālā mārketinga komplekss. Prasības pret digitāla mārketinga speciālistu kompetencēm.
2. Pircēju rīcības īpatnības digitālajā vidē. Digitālā segmentēšana.
3. Interneta projektu veidošana un vadīšana.
4. Interneta veikalu funkcionēšana.
5. Mājaslapu veidošanas mārketinga principi.
6. Sociālo mediju mārketinga īpatnības un stratēģijas.
7. Satura mārketinga īpatnības. Satura/Konteksta reklāma.
8. Interaktīvā mārketinga komunikācija kā integrētās mārketinga komunikācijas sastāvdaļa.
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums:
1) Dators ar interneta pieslēgumu;
2) Datoram jābūt aprīkotam ar funkcionējošu kameru un mikrofonu (ja datorā tie nav iebūvēti, tad nepieciešams papildus pievienot austiņas/mikrofonu un kameru).
-
darba dienas vakari
- Zanda Nilendere | 29198484, 67034983 | profesionalis@lu.lv