Attīstīt izglītojamo pamatzināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:
Gūt priekšstatu par patērētāju rīcību digitālajā vidē, reklāmas un preču, pakalpojumu virzīšanas pasākumu īstenošanu, atbilstošu mārketinga aktivitāšu plānošanu;Iepazīties ar mārketinga plāna izstrādes būtību un satura plānošanu;Sniegt praktiskās pamatprasmes digitālo rīku un līdzekļu pielāgošanā mārketinga aktivitāšu veicināšanā.
Digitālā mārketinga būtība;
Patērētāju rīcība tirgū un digitālā mārketinga mērķauditorija;
Satura mārketings un meklētājprogrammu optimizācija;
Tīmekļa vietņu veidošanas principi un pielāgošana digitālā mārketinga vajadzībām;
Tīmekļa vietņu dizains un nozīme;
Tīmekļa vietņu analīze un analīzes rīki;
E-pasta, īsziņu, saziņas aplikāciju mārketings;
Uzņēmuma konts sociālo tīklu mārketingā;
Sociālo tīklu mārketinga kampaņas;
Elektroniskās komercijas platformas un to izmantošanas iespējas;
Drošība un riski digitālajā vidē;
Digitālā mārketinga plāna būtība, sastāvdaļas, izstrāde un pielāgošana;
Noslēguma pārbaudījums.
Dators, interneta pieslēgums, kamera, mikrofons.
-
darba dienas vakari
- Iveta Bērziņa | 29528855; 67528855 | riga@skolacitadele.lv