Pārlekt uz galveno saturu

Digitālais mārketings

IEVĒRO:

  • Projekta īstenošanas laikā ir iespējams mācīties 2 reizes
  • Atkārtoti vari pieteikties ne ātrāk kā vienu mēnesi pēc mācību pabeigšanas
  • Drīkst pieteikties vienai izglītības programmai

ŅEM VĒRĀ:

  • Prasības iepriekšējai izglītībai un priekšzināšanu līmenim
  • Izglītības programmas stundu sadalījumu (teorija/praktiskie darbi; kontaktstundas/patstāvīgais darbs)
  • Izglītības programmas īstenošanas vietu
  • Mācības notiks valsts valodā
  • Mācību grupu komplektēšana/mācību uzsākšana tiek plānota 2023.maijā/jūnijā
  • Ja rodas papildu jautājumi, sazinies ar izglītības iestādi

DIGITĀLO KOMPETENČU LĪMENIS:

  • Pamatlīmenis 1 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas vienkāršu uzdevumu veikšanai, iemācīsies veikt uzdevumus ar citu cilvēku palīdzību
  • Pamatlīmenis 2 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas vienkāršu uzdevumu veikšanai, iemācīsies veikt uzdevumus patstāvīgi vai ar citu cilvēku palīdzību, kur tas nepieciešams
  • Vidējs līmenis 3 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas, lai patstāvīgi veiktu skaidri definētus un regulārus (rutīnas) uzdevumus un risinātu vienkāršas problēmas
  • Vidējs līmenis 4 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas, lai patstāvīgi risinātu skaidri definētas un neikdienišķas problēmas
  • Augstāks līmenis 5 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas, lai veiktu dažādus uzdevumus, risinātu problēmas un spētu sniegt palīdzību citiem
  • Augstāks līmenis 6 – apgūs prasmes, kas nepieciešamas, lai spētu izvērtēt un izvēlēties vispiemērotākos risinājumus dažādiem uzdevumiem sarežģītās situācijās
Izglītības iestāde
Mācību centrs "BUTS"
Nozare
Elektronisko un optisko iekārtu ražošana, informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
Izglītības programmas veids
Profesionālās pilnveides izglītības programma
Digitālo kompetenču līmenis
Augstāks līmenis 5
Izglītības dokuments
Apliecība par profesionālās pilnveides izglītību
Prasības iepriekšējai izglītībai
Vidējā izglītība
Priekšzināšanu līmenis
Pamatzināšanas par reklāmu un mārketingu
Sasniedzamie mācīšanās rezultāti
  • Pārzināt, plānot, vadīt un kontrolēt digitālā mārketinga darījumus
  • Konceptuāli pārzināt digitālā mārketinga tirgu un nozares tendences, digitālā mārketinga aģentūru reitingus un statistikas datus, digitālā mārketinga izplatīšanas kanālus, konceptuāli orientēties digitālā mārketinga nozares cenās
  • Pārzināt un lietot digitālā mārketinga satura izstrādes principus, interpretēt produkta reklāmas likumsakarības un zināt mārketinga pētījumu tehnoloģijas
  • Iegūt zināšanas par dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā un uzņēmuma tēla uzlabošanā
  • Izprast klienta vēlmes un sasniedzamos mērķus, prognozēt sasniedzamo rezultātu un aprobēt ar tehniskām un finansiālajām iespējām, izprast un izmantot pārliecināšanas un argumentācijas metodes, prast risināt problēmsituācijas, uzturēt attiecības ar sadarbības partneriem un klientiem
  • Lietot specifiskās informācijas tehnoloģijas digitālā mārketinga pakalpojumu sagatavošanā un sniegšanā
  • Izvērtēt digitālā mārketinga priekšrocības un trūkumus
  • Apzināt riskus un drošības noteikumus digitālajā vidē
  • Izprast integrēto mārketinga komunikāciju un plānošanu
  • Spēt izveidot digitālā mārketinga stratēģiju uzņēmumam
  • Spēt pielietot integrētā mārketinga instrumentus
  • Prognozēt riskus un ievērot drošību digitālajā vidē
  • Analizēt sociālo mediju mārketinga efektivitātes rādītājus
Galvenās tēmas
  • Digitālā mārketinga pamati un digitālā mārketinga attīstība
  • Precīza tirgus izpēte, stratēģijas izveide, stratēģijas rīku efektīva izmatošana digitālajā vidē
  • Zīmolvedības attīstīšana digitālajā vidē, sekmīga zīmola digitalizācija
  • Praktiska projekta izstrāde un vadība
  • E-komercijas mājas lapas izveide/pilnveide, optimizācija un atbalsta rīki
  • Sociālā pārdošana: kā radīt potenciālos klientus un pārdošanas apjomus no sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem, sociālo rīku lietošana
  • Digitālo reklāmas kampaņu organizēšana un rezultātu analīze
  • Satura mārketings
Personai nepieciešamais materiāltehniskais nodrošinājums

KLĀTIENES mācībām nepieciešamo materiāltehnisko aprīkojumu nodrošina MC BUTS.

ATTĀLINĀTO tiešsaistes nodarbību mācību satura apguvei personai ir nepieciešams dators, kas aprīkots ar standarta biroja programmatūru (piemēram, Windows operētājsistēma un MS Office). Datoram ir jābūt aprīkotam ar skaļruni, mikrofonu un web kameru (var izmantot arī atsevišķi pieslēdzamas ierīces), un ir jābūt pieejamam stabilam interneta savienojumam.

Kopējais stundu skaits
160
Teorija (klātiene)
73
Praktiskie darbi (klātiene)
87
Noslēguma pārbaudījums
Ieskaite
Īstenošanas vietas
Bērzaines iela 15, Cēsis, Cēsu nov.
Rīgas iela 28, Limbaži, Limbažu nov.
Varšavas iela 24, Daugavpils, LV-5404
Rīgas iela 26, Krāslava, Krāslavas nov.
Ābeļu iela 8, Gulbene, Gulbenes nov.
Pils iela 21, Alūksne, Alūksnes nov.
Jāņa iela 4, Jelgava, LV-3001
Nākotnes iela 2, Jēkabpils, Jēkabpils nov., LV-5201
Domes iela 3, Līvāni, Līvānu nov.
Kalna iela 19, Kuldīga, Kuldīgas nov.
Rūpniecības iela 20, Madona, Madonas nov.
18. novembra iela 35, Rēzekne, LV-4601
Rīgas iela 7, Saldus, Saldus novads
Krišjāņa Valdemāra iela 2A, Talsi, Talsu nov.
Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov., LV-4201
Raiņa iela 16, Valka, Valkas nov.
Ģertrūdes iela 29/31, Ventspils, LV-3601
Meža iela 7, Rīga, LV-1048
Kungu iela 9, Liepāja, LV-3401
Lāčplēša iela 125, Rīga, LV-1003
Brīvības iela 47, Balvi, Balvu nov.
Andreja Paulāna iela 2, Preiļi, Preiļu nov.
Tirgus iela 22, Ludza, Ludzas nov.
Kalna iela 8, Bauska, Bauskas nov., LV-3901
Gaismas iela 20A, Aizkraukle, Aizkraukles nov., LV-5101
Īstenošanas periods (nedēļās)
14
Plānotais mācību norises laiks
  • darba dienas vakari
  • brīvdienas
Mācību cena, €
440.00
Līdzmaksājums, €
44.00
Maks. izglītojamo skaits mācību grupā
25
Programmas apguves valoda
Latviešu valoda
Programmas kontaktpersonas