Zināšanas:
Izprot digitālo rīku pielietošanas iespējas.
Izprot komunikācijas kanālu pielietojumu digitālajā mārketingā.
Izprot elektronisko rīku izmantošanu tirgus analīzei.
Prasmes:
Prot veikt uzņēmuma situācijas analīzi digitālā mārketinga pasākumu un rīku pielietošanā.
Prot izvēlēties efektīvākos digitālā mārketinga rīkus.
Prot uzlabot digitālā mārketinga saturu
Prot plānot digitālā mārketinga stratēģijas.
Kompetences:
Spēj formulēt un analizēt dažādas digitālā mārketinga problēmsituācijas un sniegt priekšlikumus šo situāciju atrisināšanai.
Spēj integrēt mārketinga komunikācijas rīkus, tai skaitā digitālā mārketinga rīkus, izvirzīto mārketinga mērķu sasniegšanai.
Spēj plānot, realizēt un analizēt visus pieejamos digitālā mārketinga rīkus, nosakot efektīvākos atbilstošai kampaņai.
Spēj operatīvi, balstoties uz analīzes datiem, pielāgot, mainīt, papildināt attiecīgos digitālā mārketinga rīkus attiecīgajos pasākumos vai kampaņās
Digitālā mārketinga pamatprincipi.
Digitālā mārketinga rīki un to pielietošanas priekšrocības un trūkumi.
Digitālā mārketinga stratēģijas un to efektīva izveide.
Komunikācijas stratēģijas digitālajā vidē.
Digitālie tirgus pētījumi.
Personālais dators, aprīkots ar lietojumprogrammām un pieeju internetam.
-
jaukts
- Ingrīda Veipa | 26034321 | ingrida.veipa@jak.lv
- Inga Kiuškina | 26661070 | inga.kiuskina@jak.lv