1. Prot patstāvīgi strādāt ar populārākajām digitālā mārketinga platformām
2. Prot analizēt izmantoto digitālā mārketinga rīku efektivitāti
3. Zina Latvijā un pasaulē izplatītākos digitālā mārketinga rīkus un kanālus
4. Spēj saprast profesionālo literatūru, izprotot terminoloģiju
5. Spēj patstāvīgi turpināt pilnveidot savas zināšanas nozarē
6. Prot analizēt mērķauditorijas paradumus, pielietojot IKT
7. Spēj izstrādāt uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģiju, t.sk. pielietojot IKT, atbilstoši noteiktajiem mērķiem
8. Spēj izstrādāt budžetu, izmantojot IKT
9. Prot patstāvīgi strādāt ar populārākajām digitālā mārketinga platformām Prot analizēt izmantoto digitālā mārketinga rīku efektivitāti
10. Zina Latvijas un pasaules digitālā mārketinga tendences
11. Zina Latvijā un pasaulē izplatītākos digitālā mārketinga rīkus un kanālus
12. Spēj saprast profesionālo literatūru, izprotot terminoloģiju, t.sk. zina galvenos darbības rādītājus jeb KPI, spēj tos analizēt
- Satura mārketings: blogi, e-pasta mārketings
- Sociālie tīkli
- Maksas reklāma digitālajā vidē, reklāmas kanāli: PPC reklāma, Display reklāma, CPA
- Digitālā mārketinga aktivitāšu analīze
- Digitālā mārketinga rīki un kanāli
- Mērķauditorijas paradumi digitālajā vidē un to analīze, pielietojot IKT
- Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde, izmantojot IKT
- Budžeta izstrāde, izmantojot IKT
- Darbs ar digitālā mārketinga platformām
- Digitālā mārketinga tendences Latvijā un pasaulē
- Galvenie KPI
- Digitālā mārketinga stratēģijas mērķu un stratēģijas noteikšana
Izglītojamajam nepieciešamais aprīkojums: dators vai planšetdators, vai jebkura cita viedierīce, austiņas vai skaļrunis (var būt integrētais) un interneta pieslēgums vai viedtālrunis ar interneta pieslēgumu. Papildus programmatūru instalēšana nav nepieciešama, to nodrošina izglītības iestāde, izmantojot mākoņrisinājumus.
-
darba dienas vakari
- SandraTetere | 26129496 | karjera@alberta-koledza.lv