Zina: zina un ievēro LR uzņēmējdarbības organizēšanas un elektroniskās komercijas organizēšanas likumdošanu un citus, ar uzņēmējdarbību, saistošos normatīvos dokumentus; digitālā marketinga darba plānošanas un kontroles metodes; dažādu elektroniskās vides mediju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmuma preču un pakalpojumu popularizēšanā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar esošajiem un potenciālajiem klientiem.
Prot: izmantot zināšanas par dažādu elektroniskās vides mēdiju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmumā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar esošiem potenciālajiem klientiem; pielietot mārketinga metodes preču popularizēšanai; izmantot praktiskās iemaņas mārketinga komunikācijas sagatavošanā un realizēšanā, izmantojot digitālā mārketinga rīkus un mēdijus; izmantot elektroniskās komercijas rīkus un medijus; veidot uzņēmuma tēla uzlabošanu izmantojot digitālās iespējas; attīstīt digitālās mārketinga stratēģijas; izmantot dažādu digitālo programmnodrošinājumu.
Spēj: organizēt, izmantot un uzturēt drošu darba vietu, ievērot elektrodrošības un ugunsdrošības noteikumus, darba aizsardzības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības un sniegt pirmo palīdzību; orientēties mārketingā, reklāmas jautājumos; veidot komunikāciju ar esošiem un potenciāliem klientiem; izmantot zināšanas par dažādu elektroniskās vides mēdiju un mārketinga metožu pielietošanu uzņēmumā, uzņēmuma tēla uzlabošanā un komunikācijā ar esošiem potenciālajiem klientiem; ievērot profesionālās ētikas principus, izkopt un izprast komunikatīvās prasmes; izvēlēties un atlasīt nepieciešamo informāciju, pašizglītoties.
· Digitālā mārketinga pamatprincipi
· Mērķa auditorijas definēšana
· Domēni un elektroniska pasta pielietošana. Digitālā mārketinga veidi
· Satura mārketings un SEO
· Tiešsaistes rīki biznesam
· WEB dizains
· Marketinga komunikācijas plāna sastādīšana
· Sabiedrības un cilvēku drošība
Nodrošina izglītības iestāde
-
darba dienas vakari
-
brīvdienas
-
jaukts
- Irina Buzina | 29812420 | lmc@lmc.lv