1.Zina Latvijas un pasaules digitālā mārketinga tendences
2.Zina Latvijā un pasaulē izplatītākos digitālā mārketinga analīzes rīkus
3.Spēj saprast profesionālo literatūru, izprotot terminoloģiju, t.sk. zina galvenos analīzes rādītājus, spēj tos analizēt
4.Prot praktiski pielietot Google Analytics, digitālā mārketinga satura attīstībai un virzībai tirgū
5. Prot praktiski pielietot Google Data Studio, digitālā mārketinga satura attīstībai un virzībai tirgū
6. Prot praktiski pielietot Google Ads, digitālā mārketinga satura attīstībai un virzībai tirgū
- Digitālā mārketinga analīzes mērķi
- Digitālo analīzes rīku nozīme digitālā produkta/pakalpojuma virzībā, mārketinga mērķu sasniegšanai
- Praktiska Google Analytics pielietošana
- Praktiska Google Data Studio pielietošana
- Praktiska Google Ads pielietošana
Izglītojamajam nepieciešamais aprīkojums: dators vai planšetdators, vai jebkura cita viedierīce, austiņas vai skaļrunis (var būt integrētais) un interneta pieslēgums vai viedtālrunis ar interneta pieslēgumu. Papildus programmatūru instalēšana nav nepieciešama, to nodrošina izglītības iestāde, izmantojot mākoņrisinājumus.
-
darba dienas vakari
-
brīvdienas
- SandraTetere | 26129496 | karjera@alberta-koledza.lv